جانشین قرارگاه امنیتی شهید برونسی:

دشمن با جذب نخبگان به دنبال نفوذ به خاکریز انقلاب اسلامی است

جانشین قرارگاه شهید برونسی بیان داشت: دشمن به دنبال آن است تا مردم و مسئولان را از ادامه حرکت خسته و آنان را نسبت به مسائل پیرامونی بی تفاوت کند، از سوئی دیگر با جذب نخبگان و فرهیختگان به دنبال نفوذ به داخل خاکریز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر افراسیابی امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهارداشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان در یک دو قطبی شرقی و غربی، محض بسر می‌برد که با پیروزی انقلاب همه محاسبات و معادلات دنیای شرق و غرب بهم ریخت و امروز یک طرف دنیا را انقلاب اسلامی بعنوان ام القری جهان اسلام با پرچمداری ایران و طرف دیگر را جبهه استکبار و نظام سلطه، به سردمداری آمریکا را عهده دار است.

وی به موضوع تحریم‌های ظالمانه نیز اشاره کرد و افزود: تحریم‌ها متعلق به این چند سال نیست و بلکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آمریکائی‌ها با انواع ترورها، جنگ سخت نظامی و فتنه و تحریم در صدد انحراف و فروپاشی انقلاب اسلامی بوده که حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و رهبری، ولی فقیه در راس حکومت اسلامی تمامی این توطئه‌ها را تاکنون خنثی کرده است.

جانشین قرارگاه شهید برونسی خراسان رضوی گفت: امروز صدای ناله‌های دشمنان به گوش می‌رسد و این بدان معناست که جبهه استکبار از پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی نگران و عصبانی است.

وی بیان داشت: مردم به وظیفه خود عمل کرده و می‌کنند و امروز نوبت مسئولان و خدمتگزاران جامعه است تا خادمین خوبی برای ملت باشند و سبک زندگی خود را با زندگی آحاد جامعه یکسان کنند.

افراسیابی در عین حال تمام امید دشمن را به اختلاف و القای ناامیدی بین مردم نسبت داد و افزود: دشمنان نظام اسلامی برای مقابله با پیشرفت و پویایی کشور، جایگاه رهبری و ولایت فقیه، پرچمدار مسیر انقلاب و اختلاف و القای ناامیدی بین اقشار مختلف جامعه را مورد هدف قرار داده تا بتواند به اشکال مختلف از طریق این دو عرصه به نظام آسیب برساند.

جانشین قرارگاه شهید برونسی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال آن است تا مردم و مسئولان را از ادامه حرکت خسته و آنان را نسبت به مسائل پیرامونی بی تفاوت کند، از سوئی دیگر با جذب نخبگان و فرهیختگان به دنبال نفوذ به داخل خاکریز انقلاب اسلامی است.

وی درپایان گفت: امروز تنها راه ادامه این حرکت رو به رشد حرکت تحت لوای پرچم، ولی فقیه است، لذا وقتی ولایت جامعه در موضوعی به مسئولی امر و نهی می‌کند باید در همان مسیر حرکت کرده و از خود نیز اجتهاد نکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها