مسئول اردویی سپاه استان البرز:

اعزام 12 هزار البرزی به سرزمین نور

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اعزام عمومی این استان با پیش بینی 12هزار نفر به اردوهای راهیان نور از 18 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی اصغر ابراهیمی مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اعزام عمومی در ایام نوروز تا 15 فروردین 97 ادامه می یابد، افزود: 3 مکان برای استقرارعاشقان سرزمین نوردرمناطق مرزی جنوب کشورپیش بینی شده که قراراست کاروان های راهیان نور استان البرز در ایام نوروز در 3 اردوگاه شهید کلهر در اندیمشک، شهید مسعودیان در اهواز و شهید باکری خرمشهر استقرار یابند. 

اعزام 12 هزار البرزی به سرزمین نور

**مسافران غیرکاروانی معرفی نامه تهیه کنند
ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله در ایام نوروز تعداد زیادی از مردم با اتومبیل های شخصی خود عازم سفر راهیان نور می شوند، گفت: این افراد می توانند فقط برای اسکان به این 3 اردوگاه مراجعه کنند.


وی از این افراد خواست تا قبل از عزیمت به این مناطق به حوزه ها و پایگاه های بسیج محل سکونت خود مراجعه و برای اقامت در این 3 اردوگاه معرفی نامه دریافت کنند.


مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز همچنین به سفرهای دانشجویی و دانش آموزی نیز اشاره کرد و بیان داشت: سفرهای دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 22 آذرماه سال جاری آغاز شد که طی این مدت 4750 نفر از دختران کلاس دهمی به این مناطق اعزام شدند.


وی اضافه کرد: همچنین به دلیل تامین نشدن اعتبار مورد نظر از سوی آموزش و پرورش استان فقط 2300 نفر از پسران دانش آموز به این مناطق اعزام شدند.


ابراهیمی گفت: پیش بینی می شود که در اعزام های دانشجویی که از 5 اسفندماه آغاز می شود 1800 دانشجو راهی این مناطق شوند. 


وی همچنین به اعزام ها به مناطق عملیاتی غرب کشور نیز اشاره کرد و افزود: در تابستان سال جاری 1800 نفر به غرب کشور اعزام شدند و در اعزام دانش آموزی که از 12 مهرماه به صورت سراسر کشور از کرج آغاز شد، 380 دانش آموز دختر به این مناطق رفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها