امام جمعه شهرستان فردیس:

پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در فردیس تشییع می شود

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،پیکر مطهر سه شهید گمنام در این شهرستان تشییع می شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس 
د، افزود: شهرستان فردیس میزبان پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس است و از طرفی هم باید یادواره شهدای شهرستان فردیس را طبق روال هر سال برگزار کند.

پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در فردیس تشییع می شود
وی ادامه داد: در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصمیم گرفته شد که یادواره شهدای شهرستان فردیس را در شب شهادت حضرت زهرا(س) دوشنبه 30 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی(ره) فردیس برگزار شود.


وی ادامه داد: این مراسم هم به عنوان یادواره شهدای این شهرستان و هم وداع با پیکر دو شهید گمنام برگزار می شود و هم به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و روز شهادت نیز مراسم تشییع پیکر این شهیدان بزرگوار از حوزه بسیج شهید دستواره به سمت شهرک وحدت خواهیم داشت.


وی اظهار داشت: پیکر این دو شهید گمنام در میدان شهرک وحدت فردیس به خاک سپرده می شود.
وی در خصوص یادواره شهدای مشکین دشت افزود: مراسم تشییع پیکر دیگر شهید گمنام را روز شنبه 11 اسفندماه در این شهر خواهیم داشت که در پژوهشگاه مواد وانرژی مشکین دشت به خاک سپرده می شود.


ایمانی افزود: جمعه شب 10 اسفند ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم یادواره شهدای مشکین دشت را که شب رحلت ام المبنین(س) در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.


وی در بخش دیگر سخنان خود به شناسایی نخبگان فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد ، افزود: تدابیر و ایده‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی شناسایی شوند تا از حضور این نخبگان در شهر استفاده شود.


امام جمعه شهرستان فردیس در رابطه با اقدامات مباحث فرهنگی در سطح شهرستان فردیس، گفت: با توجه به فاصله که میان دو نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد لازم است این نشست به‌صورت مستمرتر و پربارتر برگزار شود.


ایمانی افزود: عصاره نخبگان فرهنگی شهرستان فردیس که در این نشست حضور دارند و در حال فعالیت هستند که با در نظر گرفتن شرایط شهر فردیس و با همراهی و همدلی اعضای شورای فرهنگ عمومی در این شهر فعالیت‌ها رونق بیشتری خواهند گرفت.
وی با اشاره به استقلال شهرداری فردیس بیان کرد: از این‌ پس لازم است در زمینه‌های فرهنگی با دست‌پر و داشتن بودجه فرهنگی به‌درستی اقدام کنیم و از فرصت‌های که در شهر وجود دارد نهایت استفاده را ببریم.


وی اظهارداشت:طی سال‌های گذشته همراهی وحدت میان مردم و مسئولان شهرستان فردیس وجود داشته است و می‌توانیم به این موضوع اعتماد کنیم که مشکلی پیش نخواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها