خبرهای داغ:
دادستان دادسرای ویژه روحانیون منطقه غرب کشور مطرح کرد

وظیفه خطیر روحانیون پاسداری از حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی انقلاب

دادستان دادسرای ویژه روحانیون منطقه غرب کشور با تاکید بر اینکه حضور پررنگ روحانیون و علما می‌تواند جلوی تفرقه‌افکنی‌ها را بگیرد، گفت: روحانیون وظیفه خطیر پاسداری از حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی انقلاب را دارند.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

وظیفه خطیر روحانیون پاسداری از حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام اکبر بیگلری در گفتمان دینی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین به بیان نقش حوزه‌های علمیه و روحانیون در حفظ و بقای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه شروع شد.

وی بابیان اینکه با حاکمیت نظام اسلامی در کشور، سنگ‌اندازی‌های دشمنان زیاد شد، ادامه داد: دشمنان همواره ما را با تهدیدهای امنیتی و تهدیدهای اعتقادی و فرهنگی مواجه کرده‌اند.

دادستان دادسرای ویژه روحانیون منطقه غرب کشور با تاکید بر اینکه حضور پررنگ روحانیون و علما می‌تواند جلوی تفرقه‌افکنی‌ها را بگیرد، گفت: روحانیون وظیفه خطیر پاسداری از حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی انقلاب را دارند و حفظ و بقای انقلاب اسلامی برعهده روحانیون است.

وی با اشاره به تهدیدهای اعتقادی و فرهنگی دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: ترویج مسیحیت تبشیری، صوفی‌گری، وهابیت، بهائیت، جریانات انحرافی، تفکرات التقاطی، مدعیان دروغین، تحجرگرایی، اسلام‌ستیزی و غیره از جمله تهدیدها و ترفندهایی است که در این ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد دشمنان همواره علیه ما به‌کار بسته اند.

بیگلری گفت: دشمنان با سیاست «اختلاف بینداز و حکومت کن» سعی در تفرقه افکنی بین جامعه انقلابی ما را دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان دریافته‌اند تا زمانی که اتحاد و انسجام در بین جامعه مسلمانان وجود دارد نمی‌توان برآنها سلطه پیدا کرد و با طرح‌ها و ترفندهایی در صدد نابودی انقلاب ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات