با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور برگزار شد؛
مراسم اختتامیه نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی امروز با حضور حسین قدیانی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی تنها ظهر امروز در این مراسم که در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره که با همکاری بسیج دانش آموزی، دانشجویی، اساتید، فرهنگیان، طلاب و جامعه زنان با هدف گردهم آمدن و شبکه‌سازی میان مبتکرین، مخترعین و فعالان علم فناوری برگزار شد.
 
وی به برگزاری چنین جشنواره‎هایی در استان‌های دیگر اشاره کرد.

تنها با بیان اینکه آمادگی حمایت معنوی و مادی از مخترعین و مبتکرین داریم، اظهار داشت: دغدغه مخترعین و مبتکرین نبود حمایت مادی است لذا ما از هر اختراعی که موردنیاز جامعه باشد از ابتدای شکل‌گیری طرح و ایده تا مرحله تجاری‎سازی مخترعین را حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در سال آتی شامل یک رویکرد عام برای حمایت از همه مخترعین و صاحبان ایده و یک حمایت خاص از کسانی است که با حمایت بسیج شرکتی ثبت کردند و اکنون آمادگی این را دارند که شرکت دانش بنیان شود.
 
وی در پایان گفت: پیش بینی ما این است در جشنواره سال آینده تعداد شرکت‌های دانش بنیان  افزایش یابد.
 
گفتنی است؛ حسین قدیانی، مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری کشور  از نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان سراسر استان بازدید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها