نخستین همایش اصحاب فرهنگ و هنر رسانه به همراه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  در سمنان؛ نخستین همایش اصحاب فرهنگ و هنر رسانه به همراه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر در سمنان برگزار شد.

در ابتدای همایش ، محمدرضا سوقندی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، ضمن عرض خیرمقدم خدمت حضار اظهار داشت : خصوصیات حضرت ابوذر سبب که این جشواره به نام ایشان مزین شد؛ از جمله آن ویژگی ها عبارتند از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ، صداقت و اخلاق ، اندیشمند بودن ابوذر .
وی افزود : خلاء جامعه امروز در حوزه رسانه ، جامعه ای نشدن فعالیت های رسانه ای است .

در ادامه سید مرتضی موسویان  مشاور وزیر و رئیس مرکز رسانه ای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت : آنچه که امروز باید به آن توجه کنیم ، آن است که کار را از افراد سالخورده به جوانان فعال واگذار کنیم .

موسویان ادامه داد : رسانه بسیار نرم و بدون واکنش در کنار هریک از ما قرار دارد و ما را تحت تاثیر قرار میدهد و به تدریج آداب و رسوم و فرهنگ به سمت خط و مشی خود تغیر می دهد .

مشاور وزیر ارشاد افزود : مدیران رسانه ها ، ساختار فکری انسان ها را مورد هدف قرار می دهند و بجای ما فکر می کنند و نتیجه را به ما منتقل میکنند ؛ کسی که بسیجی است و می خواهد در فضای رسانه ای فعالیت کند ، باید اعتقاداتی محکم تر داشته باشد؛ هر جا جوانان انقلابی در صدر کار بودند پیروز شدیم نمونه آن در دفاع مقدس قابل مشاهده است .

در پایان مراسم از برگزیدگان جشواره ابوذر و فعالان فضای مجازی تقدیر به عمل آمد .

این مراسم به همت ؛معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد استان سمنان ، سازمان بسیج هنرمندان سمنان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، سازمان بسیج رسانه استان سمنان ، سازمان بسیج ادارات ناحیه سمنان و سازمان فضای مجازی سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها