خبرهای داغ:

دیدار با امام جمعه شهرستان گرمه

نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه جهت تجدید میثاق با ولایت و ارمان های امام(ره) و شهدا با امام جمعه شهر گرمه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۰۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه جهت تجدید میثاق با ولایت و ارمان های امام(ره) و شهدا با امام جمعه شهر گرمه دیدار کردند.

حجه الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه در جمع نیروها ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر به ویژگی قیام انسان برای خدا اشاره کرد و گفت: داشتن هدف الهی،تقوا،صداقت در عمل،تضرع و توسل به ائمه اطهار،شکر نعمت های الهی ، بهره گیری از امکانات و اعتماد به عنایت الهی از ویژگی های یک انسان است که برای خدا قیام می کند.

امام جمعه در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود: با توجه به توان و نیروی داخلی ما باید از این فرصت استفاده کرده و در این راستا گام برداشته و اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم .

وی به اخلاص و عملکرد نیروهای مردمی همچون سپاه ،بسیج اشاره و گفت: این نیروهای مخلص خاری در چشم دشمن اند و دشمن را نگران می کند و تحمل دیدن این نیروها را ندارد به همین منظور دست به هر فتنه و توطئه ای جهت بد جلوه دادن این ارگان ها میزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار