خبرهای داغ:
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جشن انقلاب با حضور مردم و مسئولین جاجرم ، خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران در محل سالن ورزشی شهر شوقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۹۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جشن انقلاب با حضور مردم و مسئولین جاجرم ، خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران در محل سالن ورزشی شهر شوقان برگزار شد.
دکتر محبی ضمن قدردانی از عوامل برگزاری جشن انقلاب در بخش شوقان خواستار افزایش برگزاری این گونه جشن ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه شد و افزود : صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و با حضور باشکوه و پرشور خود در تمام عرصه ها و بویژه جشن های انقلاب بر نشاط و شادابی این ایام الله می افزایند.
وی جشن های انقلاب و مشارکت مردم را نمایشی از اقتدار و عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود : برگزاری جشن انقلاب باعث می شود جوانان و نسل های حاضر با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند و حرکت خودشان را بر مسیر اعتلا، بالندگی و سربلندی کشور و انقلابشان ترسیم کنند.

در دهه فجر باید دلایل وقوع انقلاب،پایداری و استمرار حرکت انقلاب و داشتن روحیه امید و امیدواری به انقلاب را برای نسل های حاضر و آینده تبیین و روشن کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها