در بودجه سال آینده 33 پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده است که در 23 پروژه برخی کارهای مقدماتی انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود گفت: با مشورتها و بررسی‌هایی که اعضای شورا تا به امروز داشتند بودجه شهرداری زنجان 252 میلیارد تومان شده و بودجه سازمانها نیز در جای خود قرار دارد.

سجاد خدایی افزود: بحث خیایان زینبیه غربی با جدیت دنبال خواهد شد و بازگشایی پادگان، آغاز به کمربندی شمالی، تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه و گلخانه در بودجه سال آینده مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اگر حال روز شهرداری خوب باشد یک یا دو تقاطع دیگر نیز استارت می‌خورند و در رابطه با جذب درآمدهای پایدار نیز یکسری ریل‌گذاریهایی لازم است که باید فراهم شوند.

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده 33 پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده است که در 23 پروژه برخی کارهای مقدماتی انجام شده است، تصریح کرد: حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زنجان تعریف شده است اگر این پروژه‌های پیگیری شوند و به نتایج مطلوب برسند می‌توانند کمک‌حال شهرداری زنجان باشند و به عنوان منابع پایدار شهرداری تعریف شوند.

سجاد خدایی افزود: در گذشته خرید گل و نهاده‌های گیاهی از استانهای دیگر انجام می‌شد در این رابطه ما ایجاد گلخانه صنعتی را پیشنهاد دادیم که در حال پیگیری است تا هم نیاز خودمان مرتفع شود و هم نیازهای شهرداریهای دیگر شهرها را تامین کنیم.

 

 

ارسال نظرات