خبرهای داغ:
بسيج جامعه زنان شهرستان گرمه به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بیانیه صادر کرد که به شرح ذیل می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۴۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسيج جامعه زنان شهرستان گرمه به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بیانیه صادر کرد که به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر انقلاب اسلامي قطعه اي از تاريخ نوراني ملتي متعهد و متمدن است كه با تكيه برتعاليم مكتب اسلام و اهل بيت (ع) و قرآن كريم ، وعده الهي مبني بر پيروزي مستضعفان بر طاغوت هاي زمان را در حق خود محقق ساخت و با دينمداري ، مقاومت ، استكبار ستيزي، الگويي شد براي همه آزادي خواهان و مستضعفين عالم. همچنين فجر انقلاب با ورود امام خميني (ره) به كشورمان جان تازه بخشيد و طلوع آفتاب آن سرتاسر دلهاي آزاده و مستضعف را روشني بخشيد و كاخ طاغوتيان و جرثومه هاي فساد متزلزل شد و به وحشت افتاد . روزي كه دلهاي عاشقان آن حضرت در سيماي وي گره خورد و اين دلبستگي تا پاي شهادت در اين راه استوار ماند.
توجه به آرمانهاي بزرگ انقلاب و رهبري كبير ، شاداب نگه داشتن مردم و اميدبخشي در عمق جامعه اسلامي و پيش بيني تمهيدات عملي لازم براي جلوگيري از هرگونه انحراف و اغتشاش و تحريف و ترسيم موفقيت امروز انقلاب اسلامي و نسبت آن با اهداف استمرار انقلاب و تداوم حركت ملت ايران در مسيرآن ، روحيه بخش و انگيزه افزا خواهد بود.
ايستادگي چهلمين ساله انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم بزرگ و بصير ايران در مقابل زنجيره تهديدات سلطه و استكبار و عبور پيروزمندانه آن از فتنه ها و چالشهاي بزرگ ، بيانگر اقتدار ذاتي نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران و پيوند وثيق و عميق آنها با انديشه اسلام ناب محمدي (ص) و اصل ولايت فقيه است.
بسيج جامعه زنان شهرستان گرمه ضمن تبريك چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ملت ايران و تجديد ميثاق با حضرت امام خميني(ره) و شهيدان تاريخ ساز انقلاب و دفاع مقدس و بيعت مجدد با ولي فقيه زمان حضرت امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) به دشمنان داخلي و خارجي اعلام خواهند كرد: مردم ايران در راه پيروزي و حفظ انقلاب سختي ها و مشكلات فراواني را تحمل كرده و عزيزان بي شماري را در اين راه از دست دادند و با اين شرايط هرگز خسته و دلسرد نخواهند شد كما اينكه امروز نيز ملت ايران با بهره گيري از فرمايشات حضرت امام خامنه اي عزيز(مدظله العالي) و بصيرت روز افزون خود ، در راه حفظ انقلاب بيش از پيش مشتاق جانفشاني و فداكاري هستند كه مدافعين حريم ولايت اين را متبلور نمودند.
نا اهلان و كينه ورزان وايادي داخلي و خارجي استكبار بدانند كه انقلاب با نهضت امام خميني(ره) و مجاهدت هاي ملت هميشه بيدار ايران آغاز شده و تا نابودي استكبار جهاني صهيونيست بين الملل كه در راس آن آمريكا و اسرائيل قرار دارند پيش خواهد رفت. دشمنان بدانند : ملت ايران با ارج نهادن به خون شهداي والا مقام و تبعيت از ولي امر مسلمين بيش از پيش در راه پاسداشت از انقلاب مجاهدت نموده وچراغ اين راه را شعله ورتر از قبل حفظ خواهند نمود و تا برچيده شدن حكومت ظلم و جور تا پاي جان در اين راه مي مانيم.
در پايان بسيج جامعه زنان شهرستان گرمه همپاي ملت غيور و هميشه در صحنه ايران با حضور صميمانه و پرشور در مراسم دهه فجر و راهپيمايي يوم الله 22 بهمن شركت خواهد نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها