مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: بمناسبت گرامیدشت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته تنیس روی میز برگزار و تیم‌ها ونفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و با هدف اهمیت به امر ورزش و به کارگیری نیرو‌های مستعد وتلاشگر این عرصه وتشویق به این امر مهم، مسابقات ورزشی در رشته تنیس روی میز در شاهرود وسمنان برگزار گردید.
وی افزود: در مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) شاهرود با حضور قهرمانان این رشته‌ی ورزشی از استان‌های تهران، مازندران، گلستان وسمنان بصورت انفرادی در جدول دوره‌ای برگزار شد و بازیکنان در مصافی جالب ودیدنی با هم به رقابت پرداختند و آقایان علی جانی، حسن مسکار وسید حسین منافی به مقام‌های اول تا سوم نائل آمدند.
وی بیان کرد: در پایانه سمنان نیز مسابقه تنیس روی میز با حضور ۸ تیم برگزار گردید وتیم‌های پست بازدید، تعمیرات لکوموتیو وشهید ساجد اسکندری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: در پایان این مسابقات از ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته ورزشی با اهداء جوایز و لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.
 
برگزاری مسابقات ورزشی در راه آهن شمالشرق (۱)
ارسال نظرات
پر بیننده ها