محمودی: از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم ما از آن محروم بودند و این هدیه ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت. وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در سالروز گرامیداشت دهه مبارک فجر گردهمایی سیاسی با همین موضوع در این ناحیه برگزار گردید.

روزبه محمودی از هادیان سیاسی شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ایام دهه فجر تجلی انوار الهی بر سرزمین ایران اسلامی است که با رهبری حضرت امام (ره) به وقوع پیوست و مردم را از یوغ استکبار جهانی نجات داد و این انقلاب باعث گردید مردم ایران طعم خوشبختی و جوانمردی را بچشند.

محمودی ادامه داد: از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم ما از آن محروم بودند و این هدیه ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت. وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست.

وی تأکید نمود: در انقلاب اسلامی رمز پیروزی وحدت کلمه و رهبری پیر فرزانه امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی بود که با این دوعنصر بزرگ توانستند بر تمام ظلم و ستم پیروز شوند، امروز هم اگر بخواهیم در برابر همه ظالمان پیروز باشیم باید از جان و دل پیرو مقام معظم رهبری باشیم تا با رهنمودهای امام گونه ایشان این انقلاب را به صاحب اصلی اش ولی عصر (عج) برسانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها