سردار محمد عبدالله‌پور گفت: باید مسکنی برای برخی از روستائیان با ظرفیت روستاهایی گردشگری ساخته شود که بتوانند در حوزه بوم گردی فعال شوند و درآمد ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در کمیته تخصصی مسکن روستایی در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: با توجه به اینکه سپاه پیشتاز در ساخت مسکن محرومین بوده این ظرفیت را دارد که مسکن‌های بیشتری را بسازد.

وی افزود: سپاه اگر اعتبارات بیشتری در اختیار داشته باشد ساختمان‌های دوطبقه برای مستضعفان در روستاها خواهد ساخت تا در حوزه گردشگری هم بتوانند نقش داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه و بسیج آمادگی 100 درصدی دارد تا برای ایجاد شغل و مسکن در روستاها انقلابی ایجاد کند.

عبدالله‌پور بابیان اینکه اگر نظام مهندسین استان و یا دستگاه‌های دولتی طرحی قابل‌قبول و متناسب با روستا دارد می‌تواند در اختیار سپاه برای ساخت‌وساز بگذارد گفت: متأسفانه در ساخت مسکن روستایی خیلی عقب‌ماندیم و تلاش داریم تا بتوانیم در این حوزه بتوانیم روستائیان را طی زمان‌بندی مشخص صاحب‌خانه کنیم.

وی با تأکید برساخت مسکن روستایی با رویکرد گردشگری و بوم گردی گفت: باید مسکنی برای برخی از روستائیان با ظرفیت روستاهایی گردشگری ساخته شود که بتوانند در حوزه بوم گردی فعال شوند و درآمد ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات