امام جمعه گلوگاه گفت:يکي از ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي اين است که همه‌ي تهديدها براي ما تبديل به فرصت شد، جنگي که ما را بايستي نابود مي‌کرد، ما را آباد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ما در گفتگو با خبرنگارما، گفت: دهه فجر، دهه‌ی عزت، شکوه و سربلندی نظام  مقدس جمهوری اسلامی است؛ دهه فجر برهمه‌ی فجر آفرینان مبارک باد.

وی افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران این باور را در اذهان همه ملت‌های دنیا فرو نشاند انقلابی که اراده ملت‌ها بر آن حاکم باشد خلل‌ ناپذیر است و ملت غیور از دستاوردهای انقلابش با وجود تمام دشمنی‌ها و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار دفاع خواهد کرد و اجازه کوچکترین تعرض را به دشمنان خارجی و داخلی نخواهد داد.

امام جمعه گلوگاه اظهار کرد:  فتنه‌های مختلفی در ایران اسلامی رخ داد .فتنه هایی عمیق که اگر برای هر کشوری اتفاق می‌افتاد آن کشور از بین می‌رفت.

وی بیان کرد: اما در ایران اسلامی به لطف خداوند تمام فتنه‌ها به صخره امت برخورد کرد و همه را نابود کرد .

وی افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که همه‌ی تهدیدها برای ما تبدیل به فرصت شد، جنگی که ما را بایستی نابود می‌کرد، ما را آباد کرد.

وی ادامه داد: داعشی که به وجود آمد برای حمله به ایران اسلامی که مبارزه ما با داعش باعث سربلندی ایران اسلامی در دنیا شد.

میر احمدی گفت: در قضایای اخیر پرچم عزیز کشورمان ایران را به آتش کشیدند و این کار یک مفهومی دارد و آن این است که ایران اسلامی برای انان خطرناک است، انقلاب اسلامی برای صهیونیسم و امریکا خطرناک است، دشمنان به دنبال ایران هراسی هستند، برای همین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می‌کشند.

وی اضافه کرد: مردم ما از این فتنه هم سربلند بیرون آمدند و به جای اینکه این فتنه به ما ضربه وارد کند، ضربه به دشمنان ما وارد کرد و ما  قدرت بیشتری گرفته‌ایم.

امام جمعه گلوگاه افزود: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی همین  است  که همه‌ی چالش ها را داریم به نفع خود و برای پیشرفت جمهوری اسلامی استفاده می‌کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها