فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خبرداد؛

اعزام ۱۲۰دانش‌آموز پسر بسیجی شهرستان رضوانشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی گفت: ۱۲۰دانش‌آموز پسر بسیجی این شهرستان در قالب ۳دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر ظهر چهارشنبه در حاشیه بدرقه و اعزام دانش‌آموزان پسر بسیجی مدت اردوی زیارتی راهیان‌نور را ۴روز عنوان کرد و افزود: این ۱۲۰دانش‌آموز بسیجی از مناطق عملیاتی خرمشهر، اهواز، آبادان، شلمچه و هویزه بازدید می‌کنند.

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی بابیان این‌که هدف از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه رزمندگان اسلام در ۸سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب می‌شود با رفتار رزمندگان در این دوران آشنا شده و در آن تفکر کنند.

قاسمی با تأکید بر اینکه این اردو بیعتی با امام راحل و شهدا، ولایت و رهبری است متذکر شد: عزت ایران اسلامی درگرو تبعیت از ولایت‌فقیه است.

شایان‌ذکر است؛ در مراسم بدرقه‌ی دانش‌آموزان بسیجی آقایان گواهی رئیس آموزش‌وپرورش و صیادی بخشدار مرکزی رضوانشهر نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات