خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

ترویج فرهنگ قرآنی راهی برای مصون سازی نسل جوان/فاصله از قرآن باعث بروز ناهنجاری‌ها در اجتماع

معاون استاندار و فرماندار شاهرود در جشن قرآنی"صدای سخن عشق" در این شهر گفت: ترویج سبک فرهنگ قرآنی می‌تواند ما را در برابر حوادث متعدد بیمه کند و تهاجم فرهنگی دشمن که نسل جدید را هدف گرفته است با برگزاری محافل قرآنی می‌توانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی در همایش جشن بزرگ قرآن "صدای سخن عشق" که در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود و با حضور خادمین و علاقمندان قرآن برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه به فرمود: ه مقام معظم رهبری باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور مد نظر داشته باشیم، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شهرستان در حوزه حفظ قرآن و پرورش اساتید به نام در این حوزه، شاهرود می‌تواند به عنوان پایلوت حفظ قرآن کشور معرفی شود.
وی افزود: کلید سعادت همه ما درگرو قرآن است و همان طور که پیامبر اکرم (ص) نیز فرمودند که قرآن و اهل بیت را برای شما امت اسلامی به یادگار خواهم گذاشت بنابراین برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و باید بر قرآن توسل کنیم.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: طلاق‌های موجود نشان می‌دهد که از معنویت فاصله گرفتیم و قرآن باعث استحکام بنیان خانواده‌ها می‌شود بنابراین هر چه قدر نوای قرآن در جامعه بیشتر حاکم شود آن خانواده در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی مستحکم‌تر خواهد بود.
هاشمی تصریح کرد: ترویج سبک فرهنگ قرآنی می‌تواند ما را در برابر حوادث متعدد بیمه کند و تهاجم فرهنگی دشمن نسل جدید را هدف گرفت است لذا این مهم می‌طلبد تا با برگزاری محافل قرآنی توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
وی بابیان اینکه شاهرود حافظان قرآنی بی‌شماری دارد، افزود: یکی از ظرفیت‌های مطلوب شهرستان وجود دانشکده علوم قرآنی است که سالانه دانشجویان و قرآن‌پژوهان بسیاری را به جامعه تحویل می‌دهد که هر کدام می‌توانند در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی نقش‌آفرین باشند.
در این مراسم سید جواد حسینی قاری بین المللی به قرائت قرآن پرداخت و برنامه‌های فرهنگی و مسابقه نیز برگزار شد.
این برنامه به همت دارالقرآن امام علی (ع) و دارالقرآن بسیج و دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها