خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه نینوای استان گلستان:

ضرورت حضور فعالان قرآنی در فضای مجازی/اسلام و قرآن بزرگترین مانع برای اهداف شوم دشمنان

معاون سیاسی سپاه نینوای استان گلستان در جشن قرآنی‌های شاهرود گفت: حضور فعالان قرآنی در فضای مجازی بسیار ضرورت دارد، امروز اگر فعالان فرهنگی قرآن عرصه مجازی را ترک کنند جولانگاه لشکر شیطان خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۶۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام ایوب غفاری در جشن بزرگ قرآنی "صدای سخن عشق" که در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه عمل به فرمایش‌های امامان معصوم و تلاوت قرآن بهترین نقشه برای رهایی انسان از بند شیاطین است، اظهار کرد: در حالی که به حکومت خودکامه گروه‌های تکفیری در سوریه پایان داده شد، اما همچنان دشمن می‌کوشد تا چهره واقعی اسلام را خدشه‌دار کند.
وی افزود: دشمنان، اسلام را بزرگ‌ترین مانع برای اهداف شوم خود می‌داند و از اهداف خود برای سلطه بر کشور‌های اسلامی عاجز مانده و برای همین گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند تا اسلام را به گونه‌ای دیگر نشان دهند که خوشبختانه در این هدف خود ناکام ماندند.
معاون سیاسی سپاه نینوای استان گلستان خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های رشد و اعتلای مباحث قرآنی آشنا کردن کودکان با مضامین قرآنی است و با نگاهی به جامعه می‌توان به روشنی دریافت که برخی خانواده‌ها نطق کودکان را با کلمات نامتعارف باز می‌کنند، لذا اگر روح و جسم آن‌ها را از همان بدو کودکی با مضامین کلام ائمه اطهار (ع) عجین کنیم شاهد جامعه‌ای پرورش‌یافته با قرآن خواهیم بود.
غفاری تصریح کرد: اسلام برای تربیت کودکان قبل از تولید و شکل‌گیری او برنامه و دستوراتی را در تعالیم خود گنجانده است که اگر به آن عمل کنیم جامعه در آینده نسل تربیت‌شده با مفاهیم قرآنی را خواهد داشت که در آن انسانیت در اوج کمال خود قرار دارد.
وی با اشاره به فضای مجازی و نقش آن در رشد فرهنگ قرآنی گفت: فضای مجازی را نمی‌توان به طور مطلق رد یا تایید کرد، حضور فعالان قرآنی در فضای مجازی بسیار ضرورت دارد، امروز اگر فعالان فرهنگی قرآن عرصه مجازی را ترک کنند جولانگاه لشکر شیطان خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها