پیشکسوت دوران دفاع مقدس تاکید کرد

لزوم الگوگیری جوانان از سیره شهدا

یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی الگو گرفتن از زندگی شهدا را برای همه مردم به ویژه نسل جوانان با اهمیت دانست و گفت: اگر در زندگی دنبال سعادت و رضای خدا هستیم پس چنین شهدایی الگوی کامل برای ما هستند.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۸۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یادواره دو شهید محله «محمدآباد شهر میلاجرد» با حضور پر شور مردم و مسئولان شهر میلاجرد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

شکراله هراتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این یادواره امنیت امروز کشور را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان از دیروز تا امروز دانست و گفت: احترام به شهدا و خانواده آن‌ها احترام به دین و نظام است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت افزود: خانواده شهدا قدر خود و شهدای تقدیم شده خود به اسلام را بدانند چراکه اگر مقایسه ای با صدر اسلام داشته باشید، در آن دوران نیز شهدا با همین اخلاص و ایثار پا در رکاب پیامبر(ص) و ائمه معصوم(ع) برای حفظ حریم اسلام و ولایت گذاشتند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس الگو گرفتن از زندگی شهدا را برای همه مردم به ویژه نسل جوانان با اهمیت دانست و گفت: اگر در زندگی دنبال سعادت و رضای خدا هستیم پس چنین شهدایی الگوی کامل برای ما هستند.

هراتی تصریح کرد: امروزه با تمام فشارهای جنگ نرم که از طرف دشمنان این نظام به راه افتاده است اهمیت برگزاری چنین یادواره‌هایی را دو چندان کرده تا جوانان با نگاه به ایثار شهدا خود را در برابر چنین نفوذهایی ایمن کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد شهدا در دوران جنگ آنقدر قوی بود که با داشتن چنین اعتقاد و اراده این نفوذ و جنگ نرم دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

در پایان از خانواده شهیدان «احمدعلی کاظمی» و «مجتبی فامنینی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار