دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی تاکید کرد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی روحانیون را صف مقدم احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: ائمه جماعات برای گسترش فرهنگ این فریضه الهی می‌توانند نقش منحصر به فردی را ایفا کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در دومین جلسه قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری که با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان دلیجان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان برگزار شد، ضمن بیان دیدگاه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، روحانیون را صف مقدم احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: ائمه جماعات برای گسترش فرهنگ این فریضه الهی می‌توانند نقش منحصر به فردی را ایفا کنند و از ظرفیت مساجد و حسینینه ها برای ترویج و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بر پایه دو رکن اساسی قرار دارد، گفت: مسئولیت و نظارت این دو رکن هستند، امروز که در سایه حکومت دین و ولایت فقیه زمینه اجرای این حکم خدا فراهم تر است، عده‌ای با ایمان و انگیزه کمر همت بسته و پای اراده پیش نهاده اند تا این مظلوم ترین تکلیف الهی را به صحنه آورند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کرده اند هنوز جنگ در کشور تمام نشده بلکه از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است که این نشانگر آن است که میدان های جنگ نرم نیازمند رزمندگانی برای حضور در خط مقدم این جبهه است.

حجت‌الاسلام فرخی با اشاره به اینکه همه ما در قبال امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستیم، گفت: امر به معروف نهی از منکر دو واجب الهی است که مظلوم واقع شده و خیلی به آن پرداخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بر همه ما واجب است که امر به معروف و نهی از منکر را در یکا یک عرصه های زندگی خود پیاده کنیم، اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود اصلاح همه ناهنجاری ها نیز به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات