خبرهای داغ:
شهردار تبریز بر لزوم توسعه ارتباطات بین‌المللی با محوریت تبریز تاکید کرد و گفت: افزایش خطوط هوایی، از بسترهای تعیین‌کننده در ارتقای جایگاه بین‌المللی شهر است.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۸۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در دیدار با مدیرعامل شرکت هوایی قشم‌ایر با بیان این که همکاری شهرداری تبریز و قشم‌ایر، زمینه‌ساز راه‌اندازی پرواز تبریز-هامبورگ بوده است، افزود: علی‌رغم مشکلات خاص آغاز کار، خوشبختانه این پرواز، به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند تبریز ۲۰۱۸، در هشت ماه اخیر، استمرار داشته است.

وی بر لزوم حفظ و افزایش نوبت‌های پروازی تبریز به هامبورگ تاکید و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با توجه به برخورداری از ظرفیت‌‌های بین‌المللی و امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، همچنان حامی این خط هوایی ارزشمند خواهد بود تا به امید خدا در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش تعداد پروازها به مقصد هامبورگ باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به دیدار اخیر خود با سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: احیای کنسولگری چند کشور خارجی از جمله آلمان در تبریز، از موضوعات مطرح در این دیدار بود که در صورت تحقق، نقش موثر در افزایش مسافرپذیری خط تبریز به هامبورگ خواهد داشت.

محمود شکرآبی، مدیرعامل قشم‌ایر نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های شهرداری تبریز، به جایگاه مهم این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: قشم‌ایر اولین شرکت هواپیمایی است که علی‌رغم قوانین سرسختانه جدید، مجوز ورود به جامعه اروپایی را گرفته است.

وی با اشاره به این که خط تبریز-هامبورگ با تلاش‌های بی‌وقفه راه‌اندازی شده و استمرار داشته‌است، افزود: در هشت ماه گذشته ۳۱ پرواز از تبریز به مقصد هامبورگ داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم با پرواز ایمن، بدون تاخیر، با کترینگ خوب و قیمت مناسب در خدمت اهداف «تبریز ۲۰۱۸» باشیم.

مدیرعامل قشم‌ایر با اشاره به استقبال گروه‌های مختلف شهروندان از این پرواز، تاکید کرد: افزایش نوبت‌های پروازی به مقصد هامبورگ، با حمایت و همکاری شهرداری تبریز و سایر دستگاه‌های مرتبط، قطعاً دور از ذهن نیست.

اکبرنژاد رئیس و اندیش نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر به همراه آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها