معاونت روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از کسب رتبه برتر سپاه روح‌الله استان مرکزی در رشته‌ تیراندازی، 3 مدال در رشته شنا و 2 مدال در رشته آمادگی جسمانی در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۷۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاونت روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «شمیم خانواده» به میزبانی استان هرمزگان گفت: جشنواره ملی "شمیم خانواده" ویژه همسران و دختران پاسدار به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد که نمایندگان استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر تیمی در این مسابقات شدند.

وی افزود: این جشنواره ملی با شرکت 1400 نفر از برگزیدگان استانی برگزار شد که تیم استان مرکزی در رشته تیراندازی موفق به کسب مقام اول، در رشته شنا کسب سه مدال از این دوره مسابقات و در رشته آمادگی جسمانی 2 مدال را از آن خود کرد.

معاونت روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات طناب کشی نیروهای مسلح  در استان مرکزی با شرکت 8 تیم به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات در سالن ورزشی یگان ویژه استان برگزار شد که تیم سپاه روح الله  موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات