معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خبرداد:

فراهم شدن راه اندازی موسسه فضای مجازی در مجموعه آستان قدس

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بیان داشت: زمینه راه اندازی مؤسسه فضای مجازی که شامل رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی است در مجموعه آستان قدس رضوی فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، مراسم معارفه مهدی رضوی‌کیا مدیر روابط عمومی و مهدی خیرجو مدیر رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با حضور سیدنظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این مراسم به اقدامات و تحولات ارزنده‌ای که پس از حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی در این مجموعه مقدس رخ داده اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت‌ها و بستر‌های رسانه‌ای بی‌نظیری دارد و کانون توجه عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سرتاسر جهان است، بنابراین باید در حوزه رسانه بسیار فعال‌تر و جدی‌تر ورود پیدا کنیم.

موسوی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی تأثیر بیشتری از رسانه‌های رسمی همانند تلویزیون دارند، افزود: مؤسسه فضای مجازی که شامل رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی است در ذیل معاونت ارتباطات و رسانه در حال شکل‎گیری بوده و زمینه راه‌اندازی آن فراهم شده است.

وی افزود: ما باید در کنار تولید خبر مکتوب، فعالیت‎های تصویری نیز داشته باشیم. شبکه ماهواره‎ای امام رضا (ع) و رضوی TV، در حوزه رسانه‌های تصویری و در چارچوب معاونت ادامه فعالیت خواهند داد.

موسوی اضافه کرد: ستاد معاونت، بخش دیگری از معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که فعالیت‌هایی از جمله دبیرخانه، امور مالی و ... را بر عهده دارد. همچنین توسعه ارتباطات و همکاری‎های رسانه‎ای بخش دیگری است که با هدف انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در سایر شهر‌ها به ویژه تهران به فعالیت می‌پردازد.

موسوی بخش پژوهش و برنامه‌ریزی را از دیگر حوزه‌های نوین این معاونت دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بخش نیز در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها