رئیس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه برگزار می‌شود

رئیس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه از برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه با حضور سردار نظری فرمانده محترم سپاه امام رضا (ع) برگزار خواهدشد.

هاشمی در ادامه افزود: در این برنامه که فردا پنجشنبه 26 بهمن ماه جاری در محل سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار می‌شود بجز سخنران ویژه برنامه که سردار نظری خواهند بود، کلیه اعضای ۸ کارگروه مختلف مجمع عالی بسیج و همچنین مسئولین شهرستان تربت حیدریه شرکت خواهند کرد.

وی در تبیین اهداف برگزاری این اجلاسیه اظهار داشت:  اجلاسیه مجمع بسیج تربت حیدریه با هدف بررسی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلات و آسیب‌های موجود شهرستان برگزار خواهد شد.

رییس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه با اشاره به اهمیت حضور ۸ کارگروه تخصصی بسیج شهرستان در جلسه و در تشریح این کارگروه‌ها، افزود: که این ۸ کارگروه شامل فرهنگی، علمی پژوهشی، اجتماعی، سلامت، تربیتی و اخلاقی، دفاعی، اقتصادی و اموربانوان خواهد بود که به همراه شورای راهبردی اقشار و همچنین نخبگان در جلسه شرکت نموده و بصورت تخصصی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

رزمنده و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت خاطر نشان کرد: براساس مصوبات جلسات هماهنگی این اجلاسیه، مقرر گردیده که ۲ عنوان از کارگروه‌ها طرح‌های مصوب خود را در اجلاسیه مطرح و پس از نقد وبررسی و تصویب اعضاء، نسبت به اجرا اقدام خواهند نمود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون در این خصوص اقدامات مهمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و از همه مهمتر توجه به حاشیه شهر برداشته شده، افزود: ان شاءالله این روند مثبت در آینده نیز با همت اعضای محترم کارگروه‌ها، نخبگان و همچنین حمایت و پشتیبانی مسئولین شهرستان تربت حیدریه تداوم خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها