با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پیام قدردانی فرمانده سپاه رامسر از مردم و مسئولان شهرستان به منظور حضور حماسی شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 4بهمن 1386

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان رامسر که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .

راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمايت و همراهي همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامي است و شما با اراده بي نظير خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتید.

شما با مشاركت فعال، با نشاط، فارغ از گرايش ها و سلايق متفاوت سياسي، براي استحكام بناي رفيع انقلاب، متحد و يك دل به ميدان آمدید و آمادگي خود را براي مشاركت بيش از پيش اعلام نمودید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

ما بعنوان خادمین شما مردم فهیم و با بصیرت شهرستان رامسر بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف و بسیجیان عزیز در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می نمائیم.

همچنین از تمامي كساني كه در ساماندهي اين شور مردمي تلاش نمودند به خصوص ستاد برگزاري مراسم دهه فجر شهرستان رامسر تشكر نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم

ارسال نظرات
پر بیننده ها