خبرهای داغ:
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: برای امروز نیز وزش باد و کاهش دید افقی ادامه خواهد داشت. طبق توصیه هواشناسی و اخطاریه شماره 10 که روز گذشته اعلام شده است باید تا حد ممکن از ترددهای بین شهری و جاده ای خودداری کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اظهارداشت: وضعیت جوی امروز خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش میزان دید افقی است.


وی عنوان کرد: میزان دید افقی در قاین 500 متر، حاجی آباد زیرکوه 2 کیلومتر، سرایان، 4 کیلومتر،فردوس 5 کیلومتر و در بیرجند به 6 کیلومتر رسیده است.


نخعی با بیان اینکه طبق پیش بینی انجام شده برای امروز نیز وزش باد و کاهش دید افقی ادامه خواهد داشت افزود: طبق توصیه هواشناسی و اخطاریه شماره 10 که روز گذشته اعلام شده است باید تا حد ممکن از ترددهای بین شهری و جاده ای خودداری کرد.


وی ادامه داد: آسمان امروز خراسان جنوبی، نیمه ابری تا ابری خواهد بود اما برای برخی مناطق شمالی از جمله سرایان،فردوس، خضری، سه قلعه و دیهوک بارندگی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه برای قاین و حاجی آباد زیرکوه هم بارندگی دور از انتظار نیست گفت: دمای فعلی مرکز استان 17 درجه است ، برای امشب و فردا دمای هوا در خراسان جنوبی تا 8 درجه کاهش خواهد داشت که احتمال دارد دما در سربیشه به صفر یا یک درجه زیر صفر برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها