خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) اذعان کرد: ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته خوش درخشیدند و به تعبیر مقام معظم رهبری 22 بهمن امسال ویژه و تماشایی بود که در واقع این اقدام مردم به مسئولین و مدیران دولتی هویت بخشد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۲۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص حماسه میلیونی بیست و دوم بهمن اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام های بسیاری را دارا بود که اساسی ترین و مهم ترین پیام این حرکت، ارزش انقلاب بوده است که برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده است.
وی تبیین کرد: این انقلاب به آسودگی به دست ما نرسیده است که به راحتی آن را از دست بدهیم که پیام حضور مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، حفظ اصل انقلاب، دور کردن دست بیگانه از آن و مقابله در برابر اقداماتی که کند کردن سرعت انقلاب را در پی دارند.
این مسئول مطرح کرد: ملت ایران در این حرکت وظایف و الطاف خود به نظام و انقلاب را به نحو احسن و اکمل انجام داده اند و حال نوبت به مسئولین می رسد که می بایست برنامه های خود را در جهت رشد فکری، اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی مردم تدوین کنند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران در این راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری 22 بهمن امسال ویژه و تماشایی بود که در واقع این اقدام مردم به مسئولین و مدیران دولتی هویت بخشد.
بهرامی همچنین افزود: مسئولان نیز بمنظور سپاسگذاری از مردم باید تلاش شبانه روزی خود را به جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکار بگیرند و در این راه جهادگونه و انقلابی دغدغه اصلی ملت، بیکاری را رفع سازند.
وی مهم ترین اقدام دولت و مسئولان در جهت تشکر از مردم را رفع فقر و مشکلات معیشتی مردم دانست و عنوان کرد: مسئولان در این روزهای باقی مانده از سال نیز می توانند گام های موثری در جهت رفع مشکلات مردم بردارند و در کنار آن به مسائل اعتقادی، فرهنگی و دینی نیز پرداخته شود تا جمهوری اسلامی همچون همیشه درخشنده باشد.
این مسئول پیرامون مطرح ساختن اجرای رفراندوم توسط رییس جمهور ابراز داشت: از نظر رییس جمهور و یا مشاوران وی مردم به حمایت از وی و یا تایید نظراتو اقدامات ایشان به صحنه آمدند که باید گفت متاسفانه دچار توهم شده اند چرا که مردم به حمایت از نظام و برای لبیک گفتن به ندای رهبری به صحنه آمده اند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج( در خاتمه گفت: اظهارات شفاهی مردم و دست نوشته و پلاکاردهایشان در مسیر راهپیمایی نشانگر آن است که اولا به پاسداشت از خون شهدا و سپس به ندای دعوت امام خامنه ای به صحنه آمدند و آنچه که دیده شد در تایید فرمایشات رهبری و در جهت دعوت ایشان صورت گرفته است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها