در این گزارش برنامه عزاداری هیئات دانشجویی کشور در ایام فاطمیه آمده و دانشجویان می‌توانند با مشاهده آن از جزئیاتی همچون نام سخنران، مداح، زمان، مکان و همچنین ساعت برگزاری مراسمات آگاه شوند.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۱۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  هم‌زمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمة‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد و دانشجویان در این ایام به عزاداری خواهند پرداخت.

علاوه بر این در برخی دانشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی با موضوع فاطمیه برگزار می‌شود و در برخی دیگر از دانشگاه‌ها، دانشجویان با فضاسازی محوطه دانشگاه به استقبال این ایام رفته‌اند.

برنامه مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مساجد برخی از دانشگاه‌ها به شرح زیر است:

برای مشاهده اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید

* کنگره شعر فاطمی در دانشگاه شاهد
علاوه بر مراسم‌های عزاداری در دانشگاه‌ها، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد برای نهمین سالی پیاپی میزبان کنگره شعر فاطمی با عنوان «مادر آب و آیینه» خواهد بود. این کنگره در روز دوشنبه سی ام بهمن ماه در دانشگاه شاهد برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند آثار خود را تا روز چهارشنبه 25 بهمن برای شرکت در این کنگره ارسال کنند.

* اولین سوگواره فاطمی در دانشگاه تهران
اولین سوگواره فاطمی به همت بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور شاعران و مادحان آستان مقدس اهل بیت در این دانشکده برگزار خواهد شد. در این سوگواره که دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد، قاسم صرافان، محسن عرب خالقی، پیمان طالبی، میلاد حسنی، نفیسه سادات موسوی و امیرعلی شریفی حضور پیدا خواهند کرد.

در ادامه پوستر مراسم‌های دانشگاه‌ها  در ایام فاطمیه آمده است:

ارسال نظرات