رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شرط حفظ انقلاب در انقلابی بودن ماست و اگر خواب بمانیم و غفلت کنیم دشمن ما را با لگد بیدار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به  گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب عنوان کرد: که یکی از نشانه‌های اربعین، بلوغ و پختگی است، کسی که به چهل سالگی و رشد و بالندگی می‌رسد کمتر از او توقع عقب افتادگی هست.

وی مطرح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران که برای جامعه بشری خیرات و برکات زیادی داشته که هم در داخل کشور قابل احصاء ست و هم در مرزهای خارج از کشور قابل قضاوت هست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن عنوان کرد: فرمایش ولایت مبنی بر تماشایی بودن راهپیمایی، نه از سر تحریک و تهییج که از روی حکمت بیان شد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه برای این انقلاب، مردم عزیزمان جان فشانی‎های زیادی کردند و همواره پای کار انقلاب بوده و هستند، عنوان کرد:گاهی برخی متدینین انقلابی تصور می‌کردند که آیا بعد از دفاع مقدس، اگر صحنه‎ای مشابه به وجود آید، باز هم مردم هستند؟ که جبهه مقاومت یکی از حوادث بزرگی است که هزاران کیلومتر آن سو تر اتفاق افتاد و جوانان نسل فعلی پای صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر جایی که انقلاب اقتضاء کرده است، مردم ایثار و فداکاری کرده‎اند، تصریح کرد: این انقلاب به فضل الهی باید بماند و می‌ماند، اما شرط بقای انقلاب حفظ و تقویت روحیه انقلابی است و حیات انقلاب به انقلابی گری ما هست.

سردار غیب پرور بیان کرد: انقلابی بودن دو وجهی است، وجه نخست که درونی است متوجه ماهاست هم به شکل انفرادی و هم به شکل نظام اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام و رهبری عزیز و شهدای گرانقدر همه وجودشان را برای انقلاب گذاشته‎اند لذا تکلیف بر ما کاملا مشخص است، گفت: وجه دوم انقلاب، وجه بیرونی است که البته باز هم به ما مرتبط می‎شود و آن «جهاد کبیر» است، یعنی تسلیم شدن در برابر دشمن، یعنی مراقبت از سکولار شدن دانشگاه‎ها و نفوذ در محیط‌های علمی.

وی گفت: برای اعتلای بسیج یک نگاه تحولی دائمی را مورد توجه قرار داده‎ایم که این تحول باید در تمام اجرای کشور باشد.

غیب پرور با اشاره به اینکه برای اعتلای بسیج یه نگاه تحولی دائمی را مورد توجه قرار داده‎ایم که این تحول باید در تمام اجزای کشور باشد، بیان کرد: از آنجا که انقلاب یک موجود زنده است لذا این حیات و زندگی نیاز به اکسیژن دارد که تحول، رکن اساسی آن است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه برای تحول در دانشگاه‎ها نیاز به یک روند پژوهی مستمر داریم تا آسیب‏ها را بشناسیم، اظهار داشت: ما در کشور ایده و طرح کم نداریم بلکه لوازم اجرایی یک طرح را یا در اختیار نداشته و یا خوب به کار نمی‌گیریم.

وی بیان کرد: اگر قرار است دانشگاه‎‎‎ها متحول شود باید گذشته را یک آسیب شناسی عمیق داشته باشیم تا راه آینده را خوب احصاء کنیم.

سردار غیب پرور عنوان کرد: گاهی در دانشگاه، آنقدر عرصه بر استاد انقلابی تنگ می‎کنند تا آن استاد نتواند بیانات دینی را پیاده نماید.

وی افزود:اولین مسئولیت ما در قبال دانشجویان حفظ دین این جوانان است که اگر دین بود علم نیز کارآیی دارد، وگرنه علم بدون دین، فرد را به جهنم می‌کشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: به عنوان بسیج بارها اعلام آمادگی کرده ‏ایم برای کمک به دانشگاه‎ها که ظرفیت بیش از پنجاه هزار استاد بسیجی، پشتوانه عظیمی برای یاری رسانی و هم افزایی است.

وی در پایان بیان کرد: باید به جد مراقب نفوذ فرهنگی دشمن بود که نفوذ در دانشگاه جزو اولویت‎های دشمنان است که از راه‏های جذاب نیز وارد می‎شوند.

 

ارسال نظرات