خبرهای داغ:
دهمین یادواره شهدای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی سه شنبه شب با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید علیرضا حسینی و سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۹۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
دهمین یادواره شهدای موسسه امام خمینی در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دهمین یادواره بزرگداشت یاد و خاطره شهدای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی سه شنبه شب با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید علیرضا حسینی و استقبال پرشور روحانیون و طلاب در سالن همایش‌های این مؤسسه آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی طی سخنانی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا نزد خداوند متعال یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند، عنوان کرد: همگان باید تلاش کنیم تا بتوانیم راه و رسم شهدا را در جامعه زنده نگه‌داریم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از دستاورد‌های قابل توجه ایران بعد از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اکنون باید قدردان این دستاورد‌ها باشیم و باری دیگر به خود یادآور شویم که جایگاه کنونی ایران را مدیون شهدا هستیم.

لازم به ذکر است، مدیحه‌سرایی سید مهدی میرداماد از مداحان برجسته اهل‌بیت (ع) و شعرخوانی احمد علوی از شاعران برجسته استان قم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها