ایجاد سایت های صنفی و صنعتی در راستای هدایت مشاغل شهری از سطح خیابانها و معابر انجام می گیرد و بر خلاف تصور عموم انجام این کار در بازه زمانی کوتاه امکانپذیر نیست و به زمان بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۶۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان گفت: بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورای  اسلامی شهرر زنجان  در مراحل پایانی خود قرار دارد و در این میان توجه به حوزه های از قبیل بهبود و عبور و مرور شهری وحتی ساماندهی مشاغل شهری و رفع مشکلات این بخش چشم انداز بهتری را ترسیم می کند.

مصطفی رضایی افزود: بر این اساس بودجه سرمایه ای این سازمان در سال آینده 87 درصد رشد دارد و به عبارتی دیگر میتوان گفت که  بودجه این بخش در سال جاری 21 میلیاردریال بود و این رقم پیشنهادی با توجه به رویکرد ویژه شهرداری در سال آینده به 50 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: هم اکنون وجود دستفروشان و دوره گردها مشکلاتی را در شهر ایجاد کرده و در واقع سد معبر می کنند که در این راستا راه اندازی بازارچه های محلی به منظور ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: موضوعی که بای به آن توجه داشت این است بازارچه های محلی در قالب بودجه مصوب شهری که توسط شورای شهر به تصویب می رسد، ایجاد می شود و افزایش اعتبار در این بخش اهداف تعیین شده را بیش از گذشته محقق می کند.

رضایی با اشاره به اینکه ایجاد شهرکهای صنفی و صنعتی با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم شهری از جمله برنامه های اصلی این سازمان است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته این این کار در برنامه میان مدت و بازه زمانی سه ساله انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: ایجاد سایت های صنفی و صنعتی در راستای هدایت مشاغل شهری از سطح خیابانها و معابر انجام می گیرد و بر خلاف تصور عموم  انجام این کار در بازه زمانی کوتاه امکانپذیر نیست و به زمان بیشتری نیاز دارد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: لازمه تحقق برنامه ها و برنامه های تعیین شده این سازمان به همکاری مردم و از همه مهتر کسبه نیاز دارد چرا که در نهایت شهری ایمن و عاری از هر نوع آلودگی های بصری و محیطی را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

رضایی یکی از وظایف مهم اصلی این سازمان را مدیریت و نظارت بر شکل گیری و ساماندهی بازارچه های محلی و صنفی ذکرد و افزود: رویکرد دیگر این سازمان عرضه محصولات کشاورزی، ارزاق عمومی و مایحتاج اولیه است.

ارسال نظرات