خبرهای داغ:

فرهنگ دفاع مقدس دژه مستحکمی در مقابل دشمن که قابل تسخیر نیست

امروز نیازمند تبیین فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس هستیم زیرا این فرهنگ همانند دژه مستحکم است که به هیچ وجه قابل تسخیر در مقابل دسیسه های دشمن نیست.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۶۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ در عصر حاضر که شیوه جنگ دشمنان و استکبار جهانی با ملت، انقلاب اسلامی بخصوص جوان، نوجوان و کودک ما را فرق کرده است .

دشمنان با جنگ فرهنگی، نفوذ نسل جدید انقلاب را می خواهند به سمت خود سوق دهند باید در مقابل آنها با تبیین فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و ارشهای ناب انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) ایستادگی کنیم.

ما امروز جنگ مستقیم با دشمن نداریم اما نیازمند تبیین فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس هستیم زیرا این فرهنگ همانند دژه مستحکم است که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست و باید ضمن آشنایی با این فرهنگ برای حفظ و انتقال ارزش های آن به جامعه به ویژه به نسل جدید و جوان جامعه تلاش کنیم.

خنجری: اعزام 309نفر از دانش آموزان پسر و عوامل اجرایی به راهیان نور

خنجری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرجند صبح امروز (25 بهمن ماه) در حاشیه اعزام ۲۷۳ نفر از دانش آموزان بسیجی پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اظهارداشت: به منظور انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و رشاتهای رزمندگان و شهداء و جانبازان ۲۷۳نفر از دانش آموزان بسیجی(پسر)  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در قالب ۷دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستند، عنوان کرد: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، هویزه، یادمان شهدای کربلای ۴و۵، بازدید خواهند کرد.

خنجری با بیان اینکه در این سفر معنوی ۳۶ نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل روحانی، بازرس، سرپرست، راوی، مدیر کاروان، پرستار دانش آموزان را همراهی می کنند، گفت: اعزام دانش آموزان پسر شهرستان بیرجند به صورت یک مرحله انجام می شود.

وی ادامه داد: بنا بر ابلاغیه ایی که از سوی سازمان بسیج انجام شده است زمان حرکت در روز انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار