خبرهای داغ:
طی دیدار مدیرکل بنیاد با معاون سیاسی استانداری؛

مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران بررسی شد

طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران بررسی شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۵۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خلرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار حقایق‌پور مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران را تشریح کرد و گفت: در رفع این مشکلات نیازمند همکاری شما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و مسوولان دستگاه‌های اجرایی هستیم.
وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین چالش کشور اشتغال است، افزود: جامعه ایثارگران نیز با این مشکل درگیر هستند که در رفع آن باید مسوولان دولتی و بخش خصوصی با ما همکاری کنند.
حقایق‌پور به بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هر ساله به این مناسبت اجرای برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بزرگداشت روز شهدا فرصت مغتنمی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و سیره شهدا را به قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز انتقال دهیم.
این مسوول همچنین بر همکاری مسوولان دستگاه‌‌ها در اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تاکید کرد.
در ادامه دیدار، آشناگر با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: ما در چهارچوب وظایف قانونی هر نوع خدمتی که بتوانیم در رفع مشکلات این قشر معظم جامعه انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین به بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و افزود: در برگزاری برنامه‌های این مناسبت، مساعدت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
وی همچنین بر رفع مشکلات اشتغال و اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تاکید کرد و گفت: در این راستا آماده هر گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هستیم.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار