دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی شهید «همدانی»:
دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی شهید «همدانی» با بیان اینکه شهید «همدانی» در عرصه‌های علمی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و... خط شکن بود، گفت: ایشان در قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی داشته که به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۵۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

شهید «همدانی» در عرصه‌های مختلف خط شکن بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر عزیزی امروز در آیین اختتامیه جشنواره ملی خاطره نویسی ویژه سرلشگر شهید «همدانی» با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره اظهار داشت: اختتامیه بهانه‌ای است چراکه در ابتدای کار هستیم تا شخصیت شهید «همدانی» را به شایستگی در جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» یک شخصیت بین المللی و افتخار استان و کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم مسائل دفاع مقدس را به درستی در جامعه بیان کنیم تا اثربخشی قابل توجهی داشته باشد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی شهید «همدانی» ضمن درخواست از رزمندگان و پیشکسوتان و همرزمان شهید در خصوص ارسال خاطرات شهید به بنیاد شهید «همدانی» افزود: به طور قطع مطالب بسیاری از این شهید بزرگوار وجود دارد که لازم است به سایت «حبیب حرم» و یا بنیاد شهید «همدانی» ارسال کنند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید «همدانی» عنوان کرد: شهید «همدانی» در عرصه‌های فرهنگی همواره پیشگام بودند و ما این ویژگی را در کمتر فرمانده دوران دفاع مقدس دیدیم.

عزیزی با بیان اینکه شهید «همدانی» در عرصه‌های علمی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و... خط شکن بود، تاکید کرد: ایشان در قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی داشته که به رشته تحریر درآمده است.

وی با تشریح اقدامات و برنامه‌های بنیاد شهید «همدانی» عنوان کرد: یکی از اقدامات بنیاد جلوگیری از بحث تحریف است به گونه‌ای که بتوانی مطالب دفاع مقدس شهید «همدانی» را به درستی و عین واقعیت ارائه دهیم.

دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی شهید «همدانی»:خاطرنشان کرد: امیداوارم به وسیله خاطرات و سیره زندگی شهید «همدانی» بتوانیم به خوبی ابعاد شخصیتی شهید همدانی را به درستی تبیین کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات