کلاس مربیگری درجه 3 شمشیر بازی رشته سابر در اراک در حال برگزاری است

کلاس مربیگری درجه 3 شمشیر بازی رشته سابر با حضور 30 ورزشکار از 8 استان کشور در سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۴۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ این دوره آموزشی با حضور 30 ورزشکار از 8 استان کشور در سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در حال برگزاری است.

کلاس مربیگری درجه ۳ سابر تا ۲۷ بهمن ماه با همکاری هیات شمشیربازی استان مرکزی در شهر اراک برگزار خواهد شد.

حمیدرضا شیر مدرس این دوره و سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران ضمن تقدیر از عملکرد هیات شمشیربازی استان مرکزی، به پیشرفت چشمگیر شمشیربازی استان مرکزی در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز شاهد برنامه ریزی خوب و منظمی از سوی هیات شمشیربازی استان مرکزی هستیم و قطعا این استان آینده درخشانی در رشته شمشیربازی خواهد داشت.

وی در مورد ورزش شمشیربازی، افزود: شمشیربازی یک ورزش ریاضی هم برای ورزشکاران و هم برای مربیان است که باید به صورت مداوم و مستمر کار شود. به عنوان مثال یک مربی در طول زمان یک ساعت فقط می‌تواند به یک ورزشکار درس دهد که خوشبختانه فدراسیون در طول چند سال گذشته در استان‌ها و تیم‌های ملی خوب عمل کرده که نتیجه آن را الان مشاهده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان شمشیربازی اظهار کرد: برگزاری اردوهای منظم و مستمر در کلیه رده‌های سنی در دو بخش آقایان و بانوان بدون این که یک مورد آن لغو یا فقط دعوت روی کاغذ باشد، باعث شده که پیشرفت قابل توجهی در این رشته داشته باشیم.

وی در پایان از اعزام تیم های ملی شمشیربازی جوانان و نوجوانان به رقابت های قهرمانی آسیا در امارات خبر داد و افزود: انتظار داریم در این مسابقات شمشیربازان کشورمان حداقل 2 مدال خوش رنگ کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات