خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

خدمات بیمه ای کمیته امداد سرعت می گیرد

کمیته امداد استان قزوین در راستای ارتقای سطح خدمات، در تفاهم نامه ای با اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین ارائه خدمات بیمه ای خود را تسریع می کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۵۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ارائه خدمات بیمه ای و درمانی را یکی از برنامه های مهم این نهاد دانست و گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به ذی نفعان، این تفاهم نامه به منظور ایجاد امکان بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی که به اختصار سامانه نامیده می شود، منعقد شده است.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین با امضای این تفاهم نامه وضعیت پوشش بیمه ای افراد تحت حمایت خود و اعضای واجد شرایط خانواده آنها بهره برداری می کند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: با استفاده از این سامانه بستر ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به مددجویان سهل تر می شود در واقع باید گفت که با امضای این تفاهم نامه و اتخاذ برخی تدابیر دیگر ارتقای سطح خدمات درمانی و ارائه خدمات بیمه ای سرعت می یابد.
وی عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه و بهره برداری از سامانه، هیچ گونه مکاتبه ای در خصوص استعلام وضعیت بیمه ای افراد انجام نگرفته و خدمات کمیته امداد در این حوزه به روز می شود.
مومنی با اشاره به وضعیت خدمات بیمه ای کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 14 هزار و 894 نفر از بیمه کمیته امداد بهره مند بوده و از خدمات بیمه ای بهره مند هستند.
وی توضیح داد: در حال حاضر 123 مرکز با کمیته امداد قرارداد همکاری دارند که از این تعداد 11 بیمارستان، دو درمانگاه، 10 مرکز پاراکلینیک، پنج مرکز تصویربرداری، 13 آزمایشگاه و 28 داروخانه هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: همچنین 13 پزشک خانواده، 39 پزشک متخصص و دو دندانپزشک در قابل قرارداد همکاری با کمیته امداد استان قزوین به مددجویان خدمات درمانی ارائه می کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها