به منظور آگاه سازی در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمن؛ کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم پایگاه شهدا از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۱۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این کارگاه " مرادقلی" مسئول فرهنگی سازمان بسیج خواهران در مورد اهمیت خانواده و تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی صحبت کرد.
وی در این جلسه گفت: فضای مجازی و ماهواره از ابزار‌های مهم برای اجرایی شدن برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است، امروز دشمنان از طریق جنگ فرهنگی درصدد تحقق اهداف خود هستند.
وی افزود: وقتی دشمنان تلاش‌های خود را در جنگ سخت بی نتیجه دیدند، با ابزار ماهواره و فضای مجازی که جنگ در داخل خانه‌ها و افکار هر خانواده ایرانی است به مصاف ملت ایران آمده اند.

مراد قلی ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در مردان و زنان ایرانی را از دیگر اهداف پنهانی ماهواره عنوان کرد و اظهار داشت: ماهواره و جنگ نرم فرهنگی تلاش می‌کنند که ارزش‌های جامعه اسلامی را بی ارزش جلوه می‌دهد.
وی ادامه داد: ماهواره ابزار جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه ملت ایران است که از طریق آن مبارزه همه جانبه خود بر ضد دین، اعتقادات مذهبی و ارزش‌های اخلاقی به ویژه ارزش قشر زنان و دختران و نسل جوان را نشانه گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نقش زنان را در تربیت و تأثیر گذاری بر نظام خانواده و به دنبال آن جامعه بسیار مهم دانست و در صورتی که زنان نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کنند جامعه نیز به سمت اصلاح و تعالی پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند با نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی که نقش محوری در تربیت احاد جامعه دارد، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.
ارسال نظرات