حجت الاسلام کفاش: برای بدست آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران خون‌های مقدس زیادی ریخته شده واین انقلاب و نظام اسلامی خیلی راحت بدست ما نیامده است و امروز هر قدم، قلم و عملی در جهت حفظ این نظام برداشته شود عبادت است.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۱۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کفاش مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست سرگروه‌های حلقه‌های صالحین فرهنگیان شهرستان مهریز بیان داشت: برای بدست آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران خون‌های مقدس زیادی ریخته شده واین انقلاب و نظام اسلامی خیلی راحت بدست ما نیامده است و امروز هر قدم، قلم و عملی در جهت حفظ این نظام برداشته شود عبادت است.
حجت الاسلام کفاش اظهار داشت:مردم ایران با جان و مال و فرزندان خود برای حفظ انقلاب در صحنه حاضر شدند و در واقع به آیات قرآن عمل نمودند.
کفاش افزود: انقلاب ما انقلاب نقطه‌ای نبود بلکه یک انقلاب خطی بود و وظیفه همه ما هست که در این خط بمانیم و به وظیفه خود عمل کنیم تا بتوانیم این انقلاب را به سراسر دنیا صادر کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مهریز افزود: حرمت پرچم جمهوری اسلامی ایران خیلی زیاد است و هر کس بخواهد کوچکترین اهانتی به این پرچم مقدس کند به اسلام و انقلاب و مردم ایران خیانت کرده است.
حجت الاسلام کفاش در ادامه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران از منظر امام راحل (ره) در کتاب صحیفه نورایشان تصریح نمود: ریشه کن کردن فقر، تولید علم و دانش در داخل کشور از جمله آرمان‌های امام راحل (ره) از این انقلاب بود.
ارسال نظرات