خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

ایران با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی جزیره امنی در منطقه خاورمیانه است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ایران امروز به واسطه همین روحیه جهاد و شهادت طلبی جزیره امنی در منطقه خاورمیانه است، اظهار کرد: ملت ایران به برکت نظام اسلامی مقابل تمامی دشمنان خود همچون آمریکا ایستاده و در جهان صاحب قدرت و محبوبیت است.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

ایران با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی جزیره امنی در منطقه خاورمیانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در یادواره 20 شهید محله 10 متری شهید طاهرنیا ملایر بیان داشت: ملت ایران به برکت همین مقاومت و «مرگ بر آمریکا» گفتن، دشمنان خود را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز حتی در کشورهای قدرتمندی همچون ژاپن پایگاه نظامی دارد، اظهار کرد: به واسطه استقامت ملت ایران و به برکت خون شهدا، یک وجب از خاک کشورمان را به آمریکا ندادیم و این قدرت انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند، ادامه داد: ما نمی‌خواهیم در مسیر مغضوبان و ضالین که آمریکا نمونه بارز آن است، باشیم.

وی بیان کرد: تاریخ نشان داده کسانی که با پیامبر اکرم(ص) مخالفت کردند، سر سفره ابوسفیان نشستند، امروز نیز کسانی که با نظام اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مخالفت می کنند، سر سفره عقب ماندگان تاریخ می نشینند.

برقراری با بیان اینکه شهدا چون خالصانه در عرصه جنگ و جهاد حضور پیدا کردند، انقلاب به پیروزی رسید، افزود: شهدا در حقیقت از این خون دادن خود هیچ مزد و پاداشی را از مردم طلب نکردند، چراکه اینها تربیت یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

امام جمعه ملایر گفت: یادواره شهدا برای این است که نگذاریم تبلیغات دشمن بر استقامت و وحدت ملت ایران اثر بگذارد و این مسیر را که با افتخار آمده ایم، با قدرت ادامه دهیم.

برقراری فلسفه برگزاری یادواره شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و مجاهدات فی سبیل الله و ادامه دادن راه آنها با همین روحیه انقلابی دانست و افزود: در طول تاریخ بشریت پس از قیام امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی ایران در نوع خود بی نظیر است و باید با برگزاری یادواره های شهدا این روحیه مقاومت و استقامت را در خود تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ایران امروز به واسطه همین روحیه جهاد و شهادت طلبی جزیره امنی در منطقه خاورمیانه است، اظهار کرد: ملت ایران به برکت نظام اسلامی مقابل تمامی دشمنان خود همچون آمریکا ایستاده و در جهان صاحب قدرت و محبوبیت است.

امام جمعه ملایر یادآور شد: این نظام اسلامی برآمده از متن مردم و خون شهدا است و امروز قدرت، عزت و دستاوردهای ایران را می بیند و به هیچ قیمتی آنها را از دست نخواهد داد.

وی حضور تماشایی و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را حاصل همین نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر نشان دادند که به انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب وفادار هستند و از نظام و انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار