مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران:
خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا، گفت: مجموعه مدیران ستادی و دستگاه های دولتی سال گذشته با 10400 خانواده معظم شهدای شهرستان های استان دیدار کرده اند.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۷۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نادر نصیری در آئین نواختن زنگ سپاس در دبستان شاهد لاله ها در شهرستان ری، اظهار داشت: در مدت 15 روز، از 10 هزار و 400 خانواده از 20 هزار خانواده شهید شهرستان های استان سرکشی و با آنها دیدار کرده ایم. علاوه برآن، اجرای طرح سپاس در شهرستان ری با سایر شهرستان های استان تهران متفاوت است و برنامه های بسیاری در راستای تعظیم شعائر انقلاب و برگزاری یادواره های شهدا برگزار می کند.    

وی با تاکید بر این موضوع که دیدار و تکریم خانواده شهدا جزو منویات مقام معظم رهبری است، به حضور استاد علامه محمد تقی جعفری در همایش بین المللی با موضوع ارزش انسان به چیست؟ اشاره کرد و گفت: خیلی از صاحب نظران در این همایش ارزش و تعلقات خاطر انسان را به مادیات و تمرکز بر ثروت و اموال بیان می کردند؛ اما علامه جعفری بیان کرده بود کسی که تمرکز به خدا داشته باشد و همه وجود و اراده اش در تقرب به خداوند مصروف می شود به اندازه خدا ارزش دارد.

چه کسی می تواند مشمول عبارت استاد جعفری و مقرب تر به خدا باشد، بجز شهدا! خیلی ها امروز به ماشین و املاک تمرکز می کنند اما شهدا به جایگاه والایی می رسند که غیر از خدا هیچ چیز را نمی بینند و غیر از ذات اقدس الهی هیچ چیز برای آنها ارزش ندارد. مطابق نص صریح قرآن شهدا زنده هستند. پیامبر نیز می فرماید: بالاتر از هر کار خیری خیری هست، بجز شهادت. امام خمینی نیز می فرماید: شهادت عزت ابدی است و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، شهدا مظهر اقتدار نظام و اسلام هستند. اگر قرار باشد الگویی برای زندگی دانش آموزان باشد، شهدا بهترین الگو برای آنان هستند.

  

 

 

ارسال نظرات