مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه بیان داشت: در حال حاضر اصلی‌ترین موضوعی که معظم له روی آن بسیار تاکید دارند، مسئله نفوذ معرفتی است که جوانان و نسل چهارم انقلاب را نشانه رفته است.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان، در جمع کارکنان گروه توپخانه و پدافند هوائی ۶۱ محرم تربت حیدریه اظهار داشت:  اصلی‌ترین توطئه دشمنان، نفوذ فرهنگی و معرفتی در نسل چهارم انقلاب است.

وی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص نفوذ، گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین موضوعی که معظم له روی آن بسیار تاکید دارند، مسئله نفوذ معرفتی است که جوانان و نسل چهارم انقلاب را نشانه رفته است.

حجت الاسلام آرمان در ادامه در تبیین کامل‌تر پروژه نفوذ دشمنان انقلاب، افزود: امروز در کشورمان استحاله طلبان در تلاش هستند تا با القاء شبهاتی که توسط رسانه‌های بیگانه صورت می‌گیرد، چهره طاغوت و پهلوی را نزد جوانان و انقلابیون تطهیر نمایند.

وی در ادامه در اهمیت نفوذ معرفتی دشمنان انقلاب، خاطرنشان کرد: در نفوذ معرفتی، دشمن ضمن برجسته کردن کاستی‌های امروز کشور ازقبیل اختلاس‌ها و نارضایتی‌های مردم و ...، کار را بجایی می‌رساند که این شبهه برای جوانان و نسل چهارم انقلاب بوجود می‌آید که چرا انقلاب کرده و اصولا هدف از انقلاب چه بوده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه در پایان دیگر هدف مهم دشمنان را ترویج بی بندوباری در جامعه دانست و افزود: یکی دیگر از اصلی‌ترین نفوذ دشمنان اشاعه شبکه‌های مستهجن در فضای مجازی است که بنیان اعتقادی مردم و بخصوص جوانان را ازبین می‌برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها