خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مطرح کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان وجود امنیت پایدار در کشور را حاصل مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرم دانست.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۴۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

وجود امنیت پایدار در کشور حاصل مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه‌بزرگی امروز در مراسم گرامیداشت شهدا مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد ضمن تقدیر از حضور انقلابی و حماسی مردم در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اظهار داشت: حضور تماشایی و مثال زدنی مردم در مراسم راهپیمایی جزء افتخارات نظام بود.

وی عنوان کرد: مردم در این روز با خلق حماسه نشان دادند که خون شهداهمچنان در حال جوشش است و موجب شده مردم هر ساله تعهدات خود را به نظام، اهداف نظام و امام(ره) و رهبری یادآوری و با خون شهدا و آرمان‌های آنان تجدید میثاق کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم رزمندگانی هستند که در توطئه‌های جدید دشمنان، مرزهای جنگ را به 2هزار کیلومتر دورتر از مرزها بردند.

وی وجود امنیت پایدار در کشور را حاصل مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرم دانست و اضافه کرد: شهدای مدافع حرم با رشادت و ایثارگری خود امنیتی پایدار و مثال زدنی برای کشور به ارمغان آورند تا دانشگاه‌ها محیطی امن برای پیشبرد و پیشرفت اهداف جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

جامه‌بزرگی با تاکید بر ضرروت پاسداشت اهداف و آرمان‌های شهدا یادآور شد: خدمت برای شهدا افتخاری بزرگ است و ملت ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و رهبری پایبند و ارزش‌ها را پاس می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات