خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اسرائیل امروز از همیشه ناامن‌تر است، گفت: دشمن به دنبال تامین امنیت اسرائیل بود اما امروز شاهد هستیم که با ایثارگری رزمندگان مدافع حرم، اسرائیل ناامن‌ترین دوران‌های تشکیل وجودی خود را تجربه می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۳۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

اسرائیل امروز از همیشه ناامن‌تر است/ تمام اهداف آمریکا در طراحی داعش نتیجه عکس دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی ناصری امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، با گرامیداشت  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول 40 سال گذشته دشمنان نظام و انقلاب دشمنی پیچیده و گسترده علیه نظام ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی علاوه بر خسارت مادی 100 میلیارد دلاری، تعداد 225هزار شهید تقدیم انقلاب شد، افزود: در این جنگ بسیار ناجوانمردانه که 17 هزار شهید ترور بر انقلاب تحمیل شد، بیش از 14هزار خانه های مردم مورد حملات موشکی قرار گرفت و نتیجه آن 76 هزار شهید و مجروح بود.

معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی 10هزار نفر بر اثر مواد شیمیایی شهید شدند، گفت: وجود بیش از 670 هزار جانباز در شرایط فعلی و آسیب دیدن یک میلیون نفر در زمان جنگ از خسارات وارده در جنگ بود.

وی با بیان اینکه  دشمن بعد از جنگ تحمیلی هجمه‌های بی نظیر و تهاجم گسترده در عرصه‌های مختلف بر کشور وارد کرده است، ادامه داد: دشمنان نظام همواره در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب کینه‌توزی و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ناصری تشکیل گروه‌های تکفیری را توطئه‌ای پیچیده علیه نظام و ملت ایران دانست و عنوان کرد: دشمنان نظام گروه‌های تکفیری و تروریستی را علیه ما طراحی کردند که شاخص آنها داعش است.

وی با بیان اینکه طراحی داعش به واسطه آمریکا با هدف مشخص شکل گرفت، در تشریح اهداف تشکیلی این گروهک تروریستی اظهار کرد: شروع جنگ‌های مذهبی 30ساله در جهان اسلامی که حداقل اثر آن ایجاد دلزدگی و سرخوردگی مردم از اسلام و مذهب بود از اهداف آمریکا در این خصوص بود.

* کنترل موج اسلام‌گرایی از اهداف تشکیل داعش بود

معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان کنترل موج اسلام‌گرایی را از دیگراهداف تشکیل داعش برشمرد و بیان داشت: آمار اسلام‌گرایی و رجوع به معنویت و اسلام در شرایط امروزی بسیار بالا رفته و آمریکا با طراحی داعش در صدد کاهش و کنترل این آمار بود.

وی با بیان اینکه آمریکا با طراحی داعش به دنبال مقابله با اوج بیدرای اسلامی بود، اضافه کرد: آمریکا به دنبال  تضعیف و نابودی جبهه مقاومت بود به طوری که در حملات داعش حتی یک گلوله هم به سمت اسرائیل شلیک نشد و تنها جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفت.

ناصری درگیر کردن و ایجاد ناامنی در ایران را از دیگر اهداف تشکیل دعش برشمرد و یادآور شد: داعش در فاصله 30کیلومتری مرز با هدف ناامن کرده جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا کرده بود که با تدبیرمقام معظم رهبری تمام توطئه‌های آنها خنثی و رزمندگان و مدافعان حرم  جنگ را به 2هزار کیلومتر دورتر از مرزها هدایت کردند.

وی اضافه کرد: در خرداد ماه امسال داعش 5نفر از نیروهای خود را روانه تهران کرد که نتیجه آن 19 شهید و به مجروح شدن 40 نفر انجامید، حال باید دید اگر این وضعیت ادامه می‌یافت و داعش در کشور توطئه می‌کرد ایران اسلامی تا چه حد ناامن می‌شد.

معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأمین امنیت آمریکا را مهم‌ترین هدف آمریکا از تشکیل و طراحی داعش عنوان کرد و گفت: به لطف و یاری خداوند و به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان، تمام اهدافی که آمریکا با تشکیل داعش به دنبال آن بود با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه اسرائیل امروز از همیشه ناامن‌تر است، تاکید کرد: دشمن به دنبال تامین امنیت اسرائیل بود اما امروز شاهد هستیم که با ایثارگری رزمندگان مدافع حرم، اسرائیل ناامن‌ترین دوران‌های تشکیل وجودی خود را تجربه می‌کند.

ناصری با بیان اینکه آمریکا به واسطه داعش به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود، گفت: امروز حزب‌الله لبنان چندین برابر قوی‌تر از قبل شده و زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان و حیدریون عراق تشکیل شده و نیروی قدس سپاه چندین برابر عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام اهداف آمریکا با طراحی داعش نه تنها محقق نشد بلکه نتیجه عکس داد، تصریح کرد: آمریکا به دنبال تضعیف و نابودی جبهه مقاومت بود اما امروز به لطف خداوند ده‌ها برابر جبهه مقاومت نسبت به قبل از ظهور و بروز داعش قوی‌تر شده است.

* عربستان سعودی امروز خطرناک‌ترین دولت در منطقه خاورمیانه

معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: جنگ 30ساله نه تنها اتفاق نیافتاد، بلکه یک اتحاد عالی بین اهل سنت و شیعه به خصوص در عراق تشکیل شده و هدف آمریکا نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست، گفت: این مصادق آیات قرآن است که دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد  تا ما را از دین برگرداند که در این شرایط وظیفه ما دشمنی با دشمن است.

ناصری با اشاره به دیگر دستاوردهای ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت تصریح کرد: مقاومت و ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت علاوه بر تأمین امنیت ایران، تقویت جبهه مقاومت، ناامن و ضعیف کردن اسرائیل نابودی آن در آینده‌ای نزدیک، ثمرات دیگری برای ما داشت.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در چشم مردم منطقه و در جهان اسلام یک جلوه خاص و قدرت و اقتدار ویژه دارد، اضافه کرد: این عزت و افتخار به واسطه ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت رقم خورد.

معاون تربیت و آموزش کادر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه عربستان سعودی امروز خطرناک‌ترین دولت در منطقه خاورمیانه است، گفت: امروز عربستان تولیده کننده، مروج و پشتیبان تروریسم است و اگر داعش شکل می‌گرفت و حکومتی تشکیل می‌داد صدها برابر از عربستان خطرناک‌تر بود.

وی به ویژگی‌های شهدا اشاره و خطرنشان کرد: کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند زندگی دنیوی خود را به آخرت می‌فروشند و مجاهدت می‌کنند که شهدای مدافع حرم اینچین بودند.

ناصری با بیان اینکه هرکسی که در این کشور فعالیت می‌کند به شهدا بدهکار است، یادآور شد: فعالیت افراد در کشور در سایه امنیتی است که شهدا رقم زده و ایجاد کرده اند بنابراین همواره به شهدا بدهکار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات