خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از روز 22 بهمن به عنوان نماد اقتدار نظام و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم با وجود مشکلات معیشتی پای نظام ایستادند و حساب مشکلات نظام را از انقلاب جدا کردند.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

22 بهمن نماد اقتدار نظام و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامیمرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یأس و نا امیدی دشمنان و خوشحالی دوستان نظام و انقلاب شد.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانگر وحدت و پکپارچگی ملت ایران دانست و عنوان کرد: مردم با حضور خود باعث استحکام پایه‌های نظام شدند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان نظام زدند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) که 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود، گفت: این مهم محقق شد و مردم امسال پر رنگ‌تر از هر سال در راهپیمایی حضور و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور تصریح کرد: حضور مردم برنامه‌ریزی و معادلات دشمنان را به هم ریخت و پاسخ محکمی برای یاوه‌گویی‌های ترامپ بود.

سیاهوشی از روز 22 بهمن به عنوان روز نماد اقتدار نظام و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم با وجود مشکلات معیشتی پای نظام ایستادند و حساب مشکلات نظام را از انقلاب جدا کردند.

وی یادآور شد: مردم نشان دادند با تحمل مشکلات همواره پای نظام هستند و وقتی پای نظام پیش می‌آید حساب‌ها و مشکلات را کنار می‌گذارند و نظام و انقلاب جانانه دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات