شهردار ابرکوه در دیدار با رئیس اداره کتابخانه‌ها و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گفت: شهرداری ابرکوه در حوزه فرهنگی رویکرد حل مسائل و مشکلات را در حد توان در پیش خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۷۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و حمیدرضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه به همراه تعدادی از مسئولین فرهنگی شهرستان با سید علیرضا رسولی شهردار جدید شهر ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست برزگر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ضمن تقدیر از حمایت مالی شهرداری از کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های جاری و نیاز به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی ابرکوه، درخواست می‌شود نیم درصد سهم کتابخانه‌ها به‌موقع پرداخت شود.
در ادامه رسولی شهردار ابرکوه نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه، اذعان کرد: رویکرد شهرداری در حوزه فرهنگی، حل مسائل و مشکلات و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ افزایش مطالعه کتاب خواهد بود.
رسولی خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود همه مشکلات به‌ویژه مشکلات مالی، تلاش شهرداری ابرکوه بر این خواهد بود تا در حد توان پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی را در اولویت قرار داده و از هرگونه مساعدت نسبت به کتابخانه‌های عمومی دریغ نکند.
در ادامه این نشست برخی از مشکلات و مسائل حوزه فرهنگی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال نظرات