خبرگزاری بسیج: نماینده دیار پانزده خرداد در جمع مردم شهرستان قرچک گفت: امروز اعتراض مردم به انقلاب، مبارزه با استکبار و ظلم نیست، مردم می دانند که مشکلات معیشتی و اقتصادی بخاطر سوء مدیریت برخی مسئولان اجرایی کشور است.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر نقوی نماینده دیار پانزده خرداد در جمع گروهی از مردم شهرستان قرچک با اشاره به همیشه در صحنه بودن ملت ایران بیان کرد:مردم همچنین پایبند اصل نظام و ولایت هستند اما از سوء مدیریت برخی مسئولین گلایه دارند.مسئولین بهتر است بی عرضگی های مدیریتی خود را به نظام نسبت ندهند.

 

وی ادامه داد:چرا مسئولین قدردان این نظام و مردم نیستند، مسئولان باید بدانند که اگر امروز بر کرسی مسئولیتی نشسته اند بخاطر همین مردم است،که چهل سال پیش پای برهنه انقلاب کردند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما جمهوری اسلامی است نه حکومت اسلامی ،خاطرنشان کرد: از زمان انقلاب تا کنون همه کاره این مملکت مردم بوده اند و مردم همواره سرنوشت ساز بوده و حماسه ها آفریده اند.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس؛ گریزی هم به مسئله هسته ای زده و گفت: در رابطه با برجام ما بسیار ساده لوحانه عمل کرده و در واقع معامله نسیه انجام دادیم، از  برجام سودی حاصل ما نشده است ولی از لحاظ استراتژیک فعلا کنار کشیدن به نفع ما  نیست.

نقوی در پایان تصریح کرد: قطعا آینده این انقلاب کاملا روشن است و کسانی که  پیشرفت روز افزون این نظام را برنمی تابند، یا غافل هستند یا خائن! و هرکس از خط امام و شهدا و ولایت جدا شود، قطعا به منافقان و فتنه گران ملحق شده است.

خبرنگار: فاطمه خانی

 

ارسال نظرات