مسئول بازرسی کمیته امداد کشور گفت: در زمینه محرومیت زدایی، سپاه پاسداران از نهادهایی است که فعالیت فراوان دارد و در این زمینه پشتوانه ای قوی برای کمیته امداد بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۰۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آقای حامد نیک نیاز مسئول بازرسی کمیته امداد کشور با حضور در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور در قالب بسیج سازندگی فعالیتهای ارزشمندی دارد و در زمینه خدمت رسانی به مردم خصوصا در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم نقش مهمی را ایفا کرده است.
وی گفت: سپاه پاسداران در نقاط محروم کشور، با قبول ساختن خانه برای افراد نیازمند و بی بضاعت و تحویل آن در کوتاه ترین زمان جایگاه ویژه ای در کاهش محرومیت داشته است.
این مقام مسئول ضمن بیان اینکه امید است زمانی برسد که شاهد محرومیت نباشیم گفتند: لازم است در این زمینه مسئولین توجه بیشتری داشته باشند و توان خود را در جهت خدمت رسانی به مردم به کار گیرند.
نیک نیاز در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان خصوصا فرماندهی محترم این ناحیه جناب سرگرد موذن نسب گفت: سپاه پاسداران پشتوانه قوی در محرومیت زدایی برای میته امداد محسوب می شود و حقیقتا باید گفت این نهاد مقدس در هر زمینه ای که وارد عمل شده است آثار بابرکتی را از خود به یادگار گذاشته است.
انتهای پیام
ارسال نظرات