خبرگزاری بسیج: همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف شدن آن با ایام فاطمیه،حوزه های بسیج خواهر حضرت زینب و معصومه «س»سپاه قرچک،اقدام به برگزاری سری مسابقات ورزشی در سطح این شهرستان ویژه بانوان ،کردند.به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ بانوان قرچکی در ایام فجر فاطمی با شعار بصیرت و عفاف فاطمی در مسابقات ورزشی جام شهیده نازقلچی زاده«شهیده نازقلچی زاده شهیده شاخص سال ،فرماندار فقید ترکمن و از شهدای فاجعه منا»،شرکت کردند. این جام که رشته های دو،دارت و طناب کشی به رقابت گذاشته شد با استقبال خواهران بسیجی و عموم بانوان شهرستان همراه بود، در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد. نویسنده خبر: فاطمه خانی
کد خبر: ۸۹۸۸۶۸۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ بانوان قرچکی در ایام فجر فاطمی با شعار بصیرت و عفاف فاطمی در مسابقات ورزشی جام شهیده نازقلچی زاده«شهیده نازقلچی زاده شهیده شاخص سال ،فرماندار فقید ترکمن و از شهدای فاجعه  منا»،شرکت کردند.

این جام که  رشته های دو،دارت و طناب کشی به رقابت گذاشته شد  با استقبال خواهران بسیجی و عموم بانوان شهرستان همراه بود، در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد.

نویسنده خبر: فاطمه خانی

 

ارسال نظرات