مسئول سازمان بسج علمی، پژوهشی وفناوری خراسان رضوی خبر داد:
مسئول سازمان بسج علمی، پژوهشی وفناوری خراسان رضوی از حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان در نهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۳۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی تنها صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی نخبگان بسیجی و استفاده از این ظرفیت آنان  برای رشد علمی عنوان کرد.
 
وی از ارسال  ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود:  از ان تعداد ۶۷ اثر برگزیده شد که ۱۱ اثر متعلق به خواهران  و ۵۶ اثر دیگر متعلق به برادران است.
 
تنها  به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه همزمان با برگزاری نمایشگاه  با حضور اساتید برجسته کشوری اشاره کرد و ابراز داشت: موضوعات کارگاه‌ها  اقتصاد دانش بنیان، ضرورت و اهمیت شبکه سازی و کادرسازی در فعالیت‌های علمی بسیج، آشنایی با قوانین ملی و بین المللی و  همچنین آشنایی با مبانی اخلاق حرفه‌ای می‌باشد.
مسئول سازمان بسج علمی، پژوهشی وفناوری خراسان رضوی در نمایشگاه این جشنواره ۱۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند که بیش از ۱۲ محصول دانش بنیان دارند و برای اولین بار در دنیا ثبت شده است.  

وی عنوان داشت:  از مخترعین و مبتکرین و نمایشگاه دستاورد‌های علمی بسیجیان خراسان‌رضوی تجلیل خواهد شد.

تنها یادآور شد: سازمان بسیج علمی با موسسه درمان بسیجیان و آستان قدس تفاهم نامه‌ای در مدت برگزاری جشنواره امضاء خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها