خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: آمریکا از یک طرف تمام دستاورهای انقلاب اسلامی را با دروغ ، تهمت تخریب می کند وبه جای آن بدل جانشین می کند و تمام تلاش خورا برای از بین بردن این نعمات الهی بکار برده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام والمسلمین مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن (ع) در جمع رزمندگان تی 82 صاحب الامر (عج) ودر حسینیه عاشقان ثارالله بیان داشت : خداوند متعال چهار نعمت قرآنی (هدایت ، ولایت ، رهایی از طاغوت و اتحاد و برادری) را به برای بندگان خاص خود قرار داده است و این نعمات در انقلاب اسلامی ما وجود دارد و باید قدر آنان را بدانیم .
وی تصریح کر د : امروز استکبار و در راس آن آمریکا در صدد است این چهار نعمت را از ما بگیرد و برای آن برنامه ریزی کرده است ، حدود صد اتاق فکر ایران پژوهی در جهان وجود دارد که آمریکا آن را مدیریت می کند .
مهدی جو در بخش دیگری از سخنانش گفت : سه دوره ی استعمار وجود دارد ، دوره اول آن حضور در کشور دیگرکه همراه با جنگ نظامی است ،هزینه زیاد و همراه با دشمن تراشی و چالش امنیتی است ، دوره دوم ، استعمار بدون جنگ نظامی وبدون تصرف و با جنگ نیابتی همراه است و دوره سوم ،استعمار نوین که بسیار پیچیده است که در جامعه هدف از جوانان آن کشور پیاده نظام می گیرد .
وی افزود : مردم کشورهای جهان سوم به مسئولی که در کشور دیگری تحصیل کرده افتخار می کنند و استکبار بر اساس موئلفه خودشان دانشجو تربیت می کند و آن دانشجو به کشور خود برمی گردد و به عنوان مسئول آن کشور خواسته های استکبار را تامین می کند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن (ع) تصریح کرد : آمریکا از یک طرف تمام دستاورهای انقلاب اسلامی را با دروغ ، تهمت تخریب می کند وبه جای آن بدل جانشین می کند و تمام تلاش خورا برای از بین بردن این نعمات الهی بکار برده است.
وی ادامه داد : نعمت هدایت با امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود ، باید نعمت ولایت را بشناسیم و دنبال آن باشیم و بدانیم از ما چه چیزی می خواهد و راه آن را پیدا کنیم ، با رهایی از طاغوت که همان آزادی واقعی از نگاه قرآن است و با اتحاد و برادری در مقابل دشمنان انقلاب ، قدردان این نعمات خاص خداوند باشیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها