فرماندار قروه مطرح کرد:

استان کردستان دژ مستحکم انقلاب اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی

فرماندار قروه گفت: استان کردستان استانی است که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به عنوان دژ مستحکم نظام در مقابل گروهک‌ها و جریانات مختلف ضدانقلاب و رژیم بعث عراق عمل کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۸۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پرویز کولانی در نشست کمیته برگزاری ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در فرمانداری قروه برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری کنگره به نحو مطلوب وظیفه همه کمیته‌ها است اظهار داشت: درمقابل قطره قطره خون شهداء باید پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه پاسداشت و زنده نگه داشتن شهادت، یاد و خاطره شهداء، احترام و تکریم به خانواده شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان موجب رضای خدا، شهداء و امام راحل می‌شود افزود: شهدا برای دفاع از اسلام و برای دفاع از انقلاب و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و این مختص به بخش خاصی از جامعه نیست.

فرماندار قروه خاطر نشان کرد: در سال ۹۷ کنگره بزرگ ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان برگزار می‌شود و در سطح شهرستان‌ها نیز مجموع فعالیت‌هایی که انجام می‌شود در قالب این کنگره قرار خواهد گرفت.

کولانی ادامه داد: استان کردستان به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامگذاری شده است و بنابراین باید در کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید این استان به خوبی عمل نمود.

به گفته وی استان کردستان استانی است که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به عنوان دژ مستحکم نظام در مقابل گروهک‌ها و جریانات مختلف ضدانقلاب و رژیم بعث عراق عمل کرده است.

فرماندار قروه با بیان اینکه استان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشته است افزود: باید این کنگره در استان کردستان متفاوت‌تر از سایر استان‌ها برگزار شود و در این میان تمامی کمیته‌ها باید به بهترین شکل عمل کنند.

وی ادامه داد: در سطح استان کردستان باید در شهرستان قروه به عنوان یک شهرستان ویژه به نحو احسن و مطلوب هر کدام از کمیته‌ها وظایف خود را پیگیری نمایند تا بتوانیم شهرستان قروه را آن طور که شایسته نام شهداء و نام مردم این شهرستان می‌باشد معرفی کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات